Haberler
DUYURULAR

EKİBİMİZ

Klinik Direktörü Prof. Dr. Hakan Şatıroğlu

Prof. Dr. Hakan Şatıroğlu 23 Eylül 1959' da Akşehir'de öğretmen bir ana-babanın ilk çocuğu olarak dünyaya geldi. 1977' de Bornova Anadolu Lisesini bitirdikten sonra Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi'ne girdi. 1983'te mezuniyetinden sonra 2 yıl mecburi hizmetini takiben, Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi Kadın Hastalıkları ve Doğum Anabilim Dalı'nda uzmanlık eğitimine başladı.
1989-1990 yıllarında 1 yıl süreyle Londra-İngiltere'de Londra Üniversitesi Royal Free Tıp Fakültesi ve Cromwell Hospital'de Prof. Norman Morris, Prof. Robert Shaw ve ekibinden İnfertilite, Tüp Bebek, klinik embriyoloji ve endoskopi eğitimi aldı.
Yurda dönüşünden sonra A.Ü Tıp Fakültesi Kadın Hastalıkları ve Doğum Anabilim Dalı'nda uzman olarak çalışmaya başladı ve burada Tüp Bebek Merkezi'nin kuruluşunu yaptı. 1995 yılında Doçentliğe, 2001 yılında Profesörlüğe yükseldi.
2001 yılında Philadelphia-Amerika Birleşik Devletleri'nde Temple Üniversitesi Tıp Fakültesi Kadın Hastalıkları ve Doğum Anabilim Dalı'nda misafir Öğretim Üyesi olarak çalıştı. 2002 yılında "European Contraception Society" Board Üyeliğine seçildi.
2005 yılında International Planned Parenthood Federation – European Network (IPPF-EN) Avrupa Yönetim Kurulu Üyeliğine seçildi.

Çeşitli mesleki ve sivil toplum kuruluşlarında kurucu üye ve yönetim kurulu üyelikleri olan Prof. Dr. Şatıroğlu, halen A.Ü. Tıp Fakültesi Kadın Hastalıkları Anabilim Dalı'nda Öğretim Üyesi olarak çalışmasının yanı sıra A.Ü. Üreme Sağlığı Teşhis, Tedavi, Eğitim, Araştırma ve Uygulama Merkezi Müdürlüğünü yürütmektedir.
Evli ve iki erkek çocuk sahibi olan Prof. Şatıroğlu'nun Ulusal ve Uluslar arası medikal dergilerde yayınlanmış 60'tan fazla bilimsel makalesi, 7 kitapta bölüm yazarlığı ve Kadın Üreme Sağlığı adlı bir kitabı bulunmaktadır.

Opr. Dr. Cihan Kabukçu

Opr. Dr. Cihan Kabukçu 1972’de İzmir’de doğdu. İlkokulu Denizli Gazi İlköğretim okulunda, ortaokulu Bornova Anadolu Lisesinde okudu.
1991’de İzmir Fen Lisesinden mezun oldu. Hacettepe Üniversitesi Tıp Fakültesi (İngilizce) bölümünü 1997’de bitirdi. 1997 yılında Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi Kadın Hastalıkları ve Doğum Anabilim Dalında uzmanlık eğitimine başladı. 2002 yılında uzmanlığını aldı.
2002-2004 yılları arasında Bayındır Hastanesi Üremeye Yardımcı Teknikler Merkezinde, Kadın Hastalıları Doğum uzmanı olarak çalıştı. Kabukçu, 2002 yılından itibaren Prof. Dr. Hakan Şatıroğlu’nun ekibinde görev almaktadır.
Askerlik görevini Tabip Teğmen olarak Merzifon Asker Hastanesinde yapan Kabukçu, hala Gazi Üniversitesi Eczacılık Fakültesi Farmasötik Toksikoloji Anabilim Dalı’nda doktorasına devam etmektedir. Evli ve bir çocuk babasıdır.

Opr. Dr. Ertan Öztürk

Opr. Dr. Ertan Öztürk 1977’de Bulgaristan’da doğdu. İlk- orta ve lise öğrenimini Aydın’da tamamladı. 1995 yılında Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi’ne girdi.
2002 yılında Başkent Üniversitesi Tıp Fakültesi Kadın Hastalıkları ve Doğum Anabilim Dalında uzmanlık eğitimine başlayan Öztürk, 2007 yılında uzmanlığını aldı.
2007-2008 yılında Marmaris Aksaz Askeri Hastanesi’nde askerlik görevini yerine getirdi. 2008-2010 yılları arasında Erzincan Tercan Devlet Hastanesi’nde mecburi hizmetini yapan Öztürk atama ile Batman Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi’nde Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanı olarak görev aldı. Öztürk, evli ve 2 çocuk babasıdır.

fsdfsdfsdfdf

Dr. Murat Büyükpamukçu, phD

1974 yılında Ankara’da doktor anne ve babanın oğlu olarak dünyaya gelen Dr. Murat Büyükpamukçu; ilk, orta ve lise eğitimini TED Ankara Kolej’inde tamamladı.
Tıp Fakültesi eğitimini Hacettepe Üniversitesi’nde tamamlayıp tıp doktoru oldu.
2002 yılından bu yana Prof. Dr. Hakan Şatıroğlu’nun ekibiyle beraber çalışmaktadır.
2005 yılında Üremeye Yardımcı Tedavi Yöntemleri Eğitim Sertifikası almaya hak kazanan Dr. Büyükpamukçu, Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü’nde Halk sağlığı - İş Sağlığı doktora programını tamamlayarak bilim doktoru unvanını almıştır.

Psik. Dnş. Dolunay Kadıoğlu

Psk. Danş. Dolunay Kadıoğlu, 1972 Silifke de doğdu. İlk, orta ve lise eğitimini Silifke de tamamladı. Orta Doğu Teknik Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık bölümünden 1996 yılında mezun oldu. Türkiye Aile Planlaması Derneğinde “Üreme sağlığı ve cinsel sağlık” konulu Avrupa Birliği ve UNFPA desteğiyle yürütülen projelerde görev aldı. TAPD’de çalıştığı dönem içinde (1996-1999) üreme sağlığı ve cinsel sağlık konusunda yurt içinde ve dışında eğitici eğitimi programlarına katıldı. 2000-2007 tarihleri arasında Türk Eczacıları Birliği, Hacettepe Üniversitesi AIDS Tedavi ve Araştırma Merkezi (HATAM) işbirliği ile yürütülen “Cinsel Sağlık Eğitim ve Danışma Merkezi (CSEDM)” inde koordinatörlük görevi yaptı. Prof.Dr.Hakan Şatıroğlu’nun ekibine 2002 yılında yarı zamanlı olarak katıldı. 2007 den bugüne de tam zamanlı olarak Psikolojik Danışmanlık görevine devam etmektedir. “Aile ve Evlilik Terapileri”(ODTÜ SEM), “Cinsel Tedaviler”(CETAD) Neuro Lingusitic Programming (NLP) (master düzeyinde)(Denge Merkezi), “Çözüm Odaklı Koçluk”(Denge Merkezi) aldığı eğitimlerin arasında sayılabilir. Kadıoğlu’nun çalışma alanları; Cinsel işlev bozukluğu şikayeti ile başvuran çiftlere cinsel terapi, Aile ve Evlilik Danışmanlığı/Koçluğu, İnfertilite tedavisinde Koçluk, İnfertilite tedavisi gören çiftlere cinsel terapi, Yaşam Koçluğu ve Ergen Danışmanlığıdır.

Uzm. Dr. Dilşad Ozan

Dr Dilşad Ozan 1949 yılında Kastamonu’da doğdu. İlkokulu İltekin İlkokulu’nda Ortaokulu Cebeci Ortaokulu’nda, lise eğitimini Ankara Kız Lisesi’nde tamamladı. Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesini 1974 yılında bitiren Ozan, Hacettepe Tıp Fakültesi’nde uzmanlık eğitimini tamamladıktan sonra ssk dışkapı hastanesinden 2005 yılında emekli oldu.

Üroloji Uzmanı Dr. Celal Orhun Ecemiş

Üroloji Uzmanı Dr. Celal Orhun Ecemiş 15 Haziran 1975 tarihinde Niğde’de doğdu. İlk öğrenimini Niğde’de ,ortaokul ve lise öğretimini Kayseri’de tamamlayan Ecemiş, 1993 yılında mezun olarak Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi’nde eğitim almaya başladı. Yüksek Lisans Eğitimini 1999’da tamamladıktan sonra, 2000 yılında Üroloji Anabilim Dalı üzerine doktora eğitimine başladı. 2005 yılında doktorasını tamamlayan Operatör Dr. Celal Orhun Ecemiş, 2005 yılından bu yana Ankara’da özel sağlık kuruluşlarında Üroloji Uzmanı olarak çalışmış ve halen çalışmaktadır. Ecemiş evli ve 1 çocuk babasıdır. Çok iyi derecede İngilizce bilen Ecemiş’in ulusal yayınlanan 5 çalışması, Vienna School of Clinical Research Enstitüsünden Klinik Araştırma diploması ve Greenlight Lazer Prostatektomi sertifikası bulunmaktadır.

Embriyologlarımız

Gamze Çağıran
1978 yılında Ankara’da doğdu. 1999 yılında A.Ü. Fen Fakültesi Biyoloji bölümünden mezun oldu. 2001-2007 yılları arasında A.Ü. Tıp Fakültesi Kadın Hastalıkları ve Doğum A.B.D. Tüp Bebek bölümünde embriyolog olarak görev yaptı.
2003 yılında Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi Kadın Hastalıkları ve Doğum A.B.D. Tüp Bebek Merkezinde Embriyoloji ve ICSI sertifikasını aldı.
2001- 2002 yılları arasında Hacettepe Tıp Fakültesi Histoloji- Embriyoloji A.B.D. da özel öğrenci olarak yüksek lisans programına katıldı. Gamze Çağıran, 2007 yılından itibaren h.ş. klinik kadın hastalıkları, doğum ve tüp bebek merkezi embriyoloji laboratuar sorumlusu olarak görevine devam etmektedir.

Tuğçe Işıdan
Habibe Alev Yazıcı
1986 yılında Ankara’da doğdu. İlk,orta ve lise eğitimini Ankara’da tamamladı. Kırıkkale Üniversitesi Fen Fakültesi Biyoloji Bölümü’nden 2009 yılında mezun oldu. 2006 yılında Ziraat Bankası Polikliniği’nde Laboratuvar stajı yaptı. 2007 yılında Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi Tıbbi Biyoloji Anabilim Dalı’nda DNA izalasyonu ve PCR teknikleri üzerine staj yaptı. 2008-2009 yılları arasında HŞ Klinik bünyesine giren Işıdan, Embriyoloji-Androloji laboratuarlarında görev yapmaktadır.

Hemşirelerimiz
Eda Kapusuzoğlu - Elif Zan - Fatma Sancaktar - Fatma Şimşek