s

Alienum phaedrum torquatos nec eu, vis detraxitssa periculiser ex, nihil expetendis in mei eis an pericula es aperiri deprecatis.

3D Baby Face

3d-baby-face

Akne izi, ben, siğil ve keratozlarda Radyofrekanslı Fraksiyonel CO2 Lazer, çil tedavisinde Nd YAG Q Swiched Lazer, leke ve melazma tedavisinde Thulium Lazer, damar tedavisinde Pro Yellow Lazer, cilt yenileme ve sıkılaştırmada 1540 ve 1550 Erbium Lazer ilk olarak tercih edilen tedavi protokolleridir.

Kırışıklıklar gün geçtikçe artıyorsa, güneş lekeleri koyulaşıyor ve keratozlara dönüşüyorsa, gözenekler genişlemiş ve yüzde alacalı bulacalı bir pigmentasyon görünümü başlamışsa bu cilt problemleri için çok ilerlemeden lazer tedavileri ile çözüm bulmak gerekir. Güneş ve çevresel etkenlerle uyarılan lekeler, benler, melazmatik görünüm gün geçtikçe artış gösterdiğinden dolayı cildi tamir ederek aynı zamanda cilt yaşını gençleştirmek için farklı lazer sistemleri kullanmak ve bu sinerjik etkiden yararlanmak doğrusu olacaktır.

Artık cilt gençleştirmede, leke ve izlerde birçok dalga boyu içeren lazer protokolleri farklı çözümler sunmaktadır. Cildin leke, damar, keratoz, çil, siğil, ben… vb oranı, cilt rengi, cilt yaşı ve çevresel faktör hasarı dikkate alınarak kişiye özel bir lazer kombinasyonu için 3D Baby Face protokolü cildin her katmanına farklı dalga boyları ile farklı etkide bulunacağından bir çok problemine aynı anda çözüm bekleyen hastalar için  uygun bir tedavi olacaktır ve daha yüksek hasta tatmini sağlayacaktır.

3D BABY FACE LAZER TEDAVİSİ

• Fraksiyonel Thulium 1927 nm,
  • Fraksiyonel Pro Yellow 585 nm,
  • Fraksiyonel Erbium 1540 nm ve CO2 10600 nm

Normalde cilde rengini veren melanin dengeli olarak vücuda dağıldığı için cilt, tek bir tondur. Ancak melanin her zaman cilde eşit dağılmaz ise cilt lekeleri oluşur. Çil, güneş lekesi, keratoz, melazma olarak kendini gösteren kahverengi lekelerin genetik yatkınlık başta olmak üzere pek çok farklı sebebi daha olabilir. Genellikle, beyaz tenli kişilerde uzun süre güneşin altında kaldıktan sonra belirginleşen cilt lekeleri yaşlılık nedeniyle de daha da artış gösterir. Güneşin bu zararlı etkileri, özellikle 40’lı yaşlarda artan güneş lekeleri, aktinik hasar dediğimiz cildin kabalaşması ve kalınlaşması, belli bölgelerde kızarıklık ve kabuklanma ve güneş gören deri bölgeleri başta olmak üzere kanserleşme yatkınlığı olan deri tümörlerinin oluşumu ile kendini gösterir.

Son yıllarda lekeler ve damar oluşumlarının birlikte seyrettiği birçok bilimsel yayınla desteklenmiştir. Leke tedavisinin kalıcı olması için damar büyüme faktörü denilen VEGF’ü azaltmanın gerekliliği kanıtlanmıştır. Bu yüzden 585 Pro Yellow Lazer tedavisi hem damar hem de leke tedavisinde süreklilik ve kalıcılık bakımından çok önemli bir komponenttir.

1927 Thulium Lazer melanositlerde en etkili lazerdir ve lekeleri silmedeki üstünlüğü nedeniyle ‘BABY FACE’ diye adlandırılmıştır. Thulium Lazerin etkisinin daha kalıcı olması için lekeye neden olan damarların da yok edilmesi gerekir. 1927 Thulium Lazer, 585 Pro Yellow Lazer ile birlikte uygulanması çok daha doğru bir çözüm olabilir.

Sizi Biz Arayalım

İletişim numaranızı bırakın, 15 dakika içerisinde uzman ekiplerimiz sizi arasın…

Hemen ARA